Conferències a la classe de primer.

A la classe de primer hem treballat l’expressió oral mitjançant  un projecte de Conferències.

Els nens i nenes han perdut la por a parlar davant un públic que t’escola, han après a organitzar el discurs i a interactuar amb els interlocutors. A més, totes les conferències han estat avaluades en grup, comentant els punts forts i els aspectes a millorar de cadascuna.

Finalment, hem exposat els murals que ens han servit de suport a l’hora de realitzar la conferència al passadís per a que tota l’escola pugui veure el nostre treball.

Tots hem après molt sobre molts temes, han estat molt interessants!