A.M.P.A: Proposta d’extraescolars curs 2017-2018

Benvolgudes famílies, Us presentem el llistat d’activitats que proposem en horari extraescolar i els preus, perquè ens indiqueu quines activitats extraescolars us interessen i voleu per als vostres fills i filles aquest curs. Les activitats complementàries que hem preparat per aquest curs, estan pensades per a enriquir l’experiència escolar dels nostres fills/es, així com a contribuir a la logística familiar evitant que hàgiu de desplaçar-vos a altres municipis. Esperem que us agradin i puguem tirar-les endavant.

ENLLAÇ AMB LA INFORMACIÓ