Visita de l’il·lustrador Àngel Sauret

El passat dimecres dia 21 de març a l’escola ens va visitar l’il·lustrador Àngel Sauret.

De bon matí va compartir amb els més petits la seva tasca d’il·lustrador. Alguns alumnes van poder fer-li preguntes de forma molt propera i la resta estava atent a les respostes.

Es va aprofitar que era el dia mundial de la poesia perquè ens fes una il·lustració del poema oficial de l’escriptor Marc Granell ( La Poesia).

El quadre s’emmarcarà i quedarà exposat en un lloc visible del centre.

A mig matí van ser els més grans qui van compartir l’experiència. Es va pintar un quadre il·lustratiu utilitzant diferents tècniques. Al igual que l’altre s’emmarcarà i quedarà al centre.

Els més petits de l’escola li van fer obsequi d’uns productes del municipi.

L’escola Les Codinetes vol agrair la visita i que el sr. Àngel Sauret  deixi unes il·lustracions al centre per a la seva hemeroteca.