“Mobilitza’t per un aire més net!”

Ahir vam fer la sortida de la “Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura” que promou hàbits de mobilitat més sostenibles, segurs i saludables com són els desplaçaments a peu, en bicicleta, en transport públic o amb vehicle elèctric, així com millorar la qualitat de l’aire i la reducció de la contaminació.

Pel fet d’haver participat en aquesta activitat, cada alumne ha rebut un obsequi de mans de l’alcalde de la Nou de Gaià, Abel Martí.

Els alumnes van tindre l’oportunitat de gaudir d’una caminada al voltant del La Nou de Gaià, aspecte que també afavoreix el millor coneixement del nostre entorn més proper.