Temps lliure!

Com volem respectar el temps de cada alumne/a, en acabar les feinetes que tenim proposades poden escollir algunes de les propostes de temps lliure! Tenen moltes propostes que hem anat ampliant al llarg del curs. De vegades poden escollir entre un ventall més concret quan estem limitats pel temps o bé quan es pretén treballar algun contingut/habilitat concreta. I  de vegades poden escollir lliurement entre totes les propostes.

Les que més els hi agraden són: fer notetes positives, jugar a escacs, fer trencaclosques, resoldre laberints, cercar les diferències i mirar contes. També estan gaudint molt darrerament de la observació i la cura dels nostres cucs de seda.