Retorn activitat Cartes amb Cor de la Fundació Pere Badia a Torredembarra

Benvolguda comunitat educativa,

Us adjuntem unes imatges i un petit resum de la carta rebuda a l’escola redactada per l’equip de la Fundació Pere Badia com a retorn i agraïment de l’activitat Cartes amb Cor realitzada pels vostres infants. Llegiu amb ells/es, no calen més paraules:

El material que ens vau fer arribar els vam dividir en cartes i dibuixos.

Els dibuixos han servit per donar color i engalanar les estances, on els nostres residents han pogut gaudir d’un gran número d’arcs de Sant Marti que s’ha convertit en l’emblema d’aquest confinament.

Amb les cartes vam decidir fer un taller on els hi vam relatar i mostrar les paraules que amb tanta sensibilitat i “carinyo” ens han fet arribar els nens i nenes de la vostra escola.

La lectura la vaig fer jo mateixa i us puc fer arribar que els hi va agradar moltíssim i  varies persones  es van emocionar de valent; tot i que a les fotos no es pugui apreciar.

Donar les gràcies de tot cor als nens i nenes que van dedicar una estona a pensar en els residents i treballadors i ens ho van voler fer arribar.

Salutacions i molts ànims en aquesta nova normalitat.