Projecte d’escola Els municipis: abans i ara

Enguany el projecte d’escola gira entorn a descobrir una mica més els nostres municipis. L’equip de mestres d’infantil i inicial estan centrant els seus estudis en la comparació d’objectes d’abans amb els actuals. Un gran repte per als menuts i menudes!

Aquí us deixem una petita mostra dels vídeos elaborats. La resta els rebreu pels canals oficials d’escola privats.

Agraïm moltíssim la complicitat i la col·laboració de les famílies, de la gent gran per la seva expertesa i explicacions, dels infants per participar-hi i fer d’investigadors i de l’equip de mestres que han fet possible aquestes meravelles de vídeos.

Desitgem que us agradin  😀

Estris de camp

Viatge al passat

1. Ariadna

Molt bonic el projecte d’escola d’aquest curs escolar per entendre una mica més el pas del temps i els canvis que comporten de la mà de persones properes i estimades, sobretot en l’època que ens ha tocat viure. Gràcies i enhorabona!