Presentació del diccionari de les emocions.

El passat 24 d’abril de 2018 a l’escola Les Codinetes es va presentar el Diccionari de les emocions confeccionat per tots els alumnes del Centre.

Aquest diccionari es va confeccionar a partir de les definicions fetes a nivell personal dels alumnes més grans ( de 3r a 6è de primària) i les definicions van ser il·lustrades pels alumnes més petits de 4 anys fins a segon de primària. Els infants d’un i dos anys i els alumnes de p3 van realitzar els fulls que presentaven una nova emoció amb imatges:

Aquest treball que ha recollit l’esforç de tots, quedarà per a la biblioteca del centre, on es podrà veure i compartir.

Aquesta activitat està encabida en la Commemoració del 150è aniversari del naixement del lingüista i gramàtic Pompeu Fabra.

L’acte es va iniciar  cap a 3/4 d’onze del matí a la pista de l’escola on  s’hi van reunir famílies , alumnes, mestres i representant de l’ajuntament.

Seguidament ,es va fer un espectacle de contes i llegendes on els alumnes van escoltar i ballar cançons acompanyades per una guitarra.

Tot plegat un matí distret i on queda un treball interessant i educatiu pels alumnes de Les Codinetes.