…PASSEJADA POÈTICA…

L’art d’escriure sota la punxa d’un llapis poètic és una habilitat que ens ofereix la possibilitat d’exposar les pròpies idees i emocions rítmicament.

I això és el que han fet tots/es els i les alumnes de la nostra escola durant aquest mes per celebrar el dia de la poesia el 21 de març, i la diada de Sant Jordi : aprendre què és un poema, com crear-lo  i recitar-lo.

I, per fer-vos-ho arribar,  hem creat tot un itinerari pel poble de la Nou, amb la col·laboració dels seus establiments i serveis, on a través de la digitalització amb codis QR podreu escoltar als i les alumnes recitant-vos un bell poema.

Anima’t! Passejar pel teu poble mai havia estat tant interactiu!