Eduquem en el coneixement de l’aigua a l’escola Les Codinetes

Si volem contribuir a la preservació d’un recurs tan imprescindible i, alhora, tan escàs com l’aigua, hem de començar per aconseguir que les noves generacions en prenguin consciència. Per aquesta raó, des de l’escola Les Codinetes de la Nou de Gaià promovem el coneixement de l’aigua com una eina per millorar el món, des de l’experiència vital, l’aprenentatge i el joc.

El curs anterior ja vam fer una exposició sobre l’aigua que va permetre conèixer i aprofundir sobre el seu coneixement.

Aquest curs ,gràcies a un treball conjunt entre escola i ajuntament ,tenim a l’escola l’exposició “ qui embruta el mar” on els alumnes han pogut aprofundir més sobre la temàtica de l’aigua.