Celebrem la Castanyada!

Durant tota la setmana passada els menuts i menudes de l’escola van gaudir de diferents activitats relacionades amb la Castanyada.

Primerament, els infants d’I4 i I5 van fer la sortida Cal Català on van fer una gimcana pel bosc de castanyers.

Dies després, juntament amb els companys/es de la Llar i d’I3 van comprar els ingredients necessaris per fer panellets a la botigueta organitzada per la classe de 6è i amb ajuda de les famílies voluntàries per la tarda ens vam posar mans a la massa!

Al dia següent, es van trobar a la Castanyera al cercat i va explicar uns contes molt bonics!

L’alumnat de Cicle Inicial va fer una sortida pel poble i es van trobar amb la Castanyera!

Els nens i nenes de Cicle Mitjà i Superior van realitzar diversos tallers durant el matí.

Finalment, vam gaudir d’una tarda de danses amb tota l’escola i vam menjar castanyes torrades tots/es plegats!