Arriba Among Us a educació física!

Aquesta setmana  els alumnes de 4t i 5è hem  jugant al joc d’Among Us adaptat a Educació Física. El joc consisteix en que els impostors han d’eliminar  els tripulants, tots viatgen dins d’una nau. Els tripulants han de realitzar  diferents tasques d’educació física per arreglar la nau i guanyar la partida, i els impostors han d’aconseguir eliminar els tripulants sense ser descoberts. Per descobrir els impostors els tripulants realitzen un debat i una votació per decidir qui creuen que és l’impostor.

Aquest joc l’ha adaptat per Educació Física la mare d’un alumne de l’escola. Li donem les gràcies de part dels alumnes i mestres per compartir tot el material i la idea d’aquesta adaptació.   Als nens i nenes els ha encantat, s’ho han passat genial.