Aniversaris a l’estil Montessori

Arrel de les restriccions viscudes per la situació epidemiològica actual a nivell de tota l’escola ens hem replantejat com celebrem els aniversaris.

Volem iniciar aquesta nova activitat interessant i enriquidora amb els vostres fills i filles per celebrar el dia del seu aniversari, donant-los-hi protagonisme d’una manera activa. També us volem fer partícips d’aquest moment (llar d’infants, educació infantil i cicle inicial. A partir de 3r l’acompanyament en aquesta activitat per part d’UN familiar és voluntari, la presentació la podrà fer el propi infant).

Celebrarem l’aniversari a l’estil Montessori. Podeu fer-vos una idea en el següent enllaç:

Concretant amb el/la tutor/a el dia que dureu a terme l’activitat, un membre de la família podrà venir a l’escola acompanyant a l’infant en aquesta celebració (a partir de 3r pot fer l’explicació el propi infant).

Aquí us deixem alguns aclariments: