A l’escola: Apilo

Benvolgudes famílies de l’escola Les Codinetes,

Fa uns dies que s’ha engegat la quarta edició de recollida de piles a l’escola “Les piles, a l’Apilo de l’escola”. Aquest és un concurs que premia els millors resultats de recollida de piles entre tots els centres educatius inscrits d’arreu de Catalunya.

Com cada any en el nostre centre continuem participant, i esperem que ens feu arribar les vostres piles al contenidor que tenim a l’escola.

Aconseguir una societat més sostenible és el gran objectiu dels que pensem en les futures generacions. Però vosaltres sabeu millor que ningú que això no és possible sense la conscienciació i la participació de tots.

Volem aprofitar per agrair-vos la vostra implicació i si no heu participat encara, encoratjar-vos a fer-ho en aquesta nova edició.

El termini de recollida de piles és fins el 25 de gener.

Equip directiu.