La nostra escola s’adhereix a la campanya “Llegir ens fa grans”.

Amb la voluntat de fomentar els hàbits de lectura entre els adolescents, contribuir a la creació de referents en català i donar suport a autors i editorials que aposten per la literatura en català, Òmnium Cultural organitza la campanya Llegir ens fa grans. Fem créixer les biblioteques escolars, amb el suport del Gremi de Llibreters i el Clúster de Logística de Catalunya.

Del 16 al 23 d’abril es recolliran llibres nous infantils i juvenils en català, d’entre els inclosos en el catàleg elaborat per l’Ibbycat i l’Associació de Mestres Rosa Sensat, que s’enviaran a biblioteques escolars d’arreu del país.

S’hi pot participar a les llibreries adherides o, durant la mateixa diada de Sant Jordi també a la parada d’Òmnium de Barcelona, a Rambla Catalunya. I també a través d’aquesta web (en aquest cas, fins al dia 30 d’abril).