El passat divendres a la tarda, amb motiu del Dia Escolar de la No-violència i la Pau (30 de gener), a l’escola vam compartir un petit acte conjunt molt especial.
Tots els infants del centre vam baixar al pati per trobar-nos plegats i dedicar una estona a la pau. Es van llegir frases que convidaven a la reflexió, al respecte i a la convivència, i vam tancar l’acte cantant, conjuntament, una cançó que va omplir l’espai d’emoció i sentit de comunitat.
Va ser un moment senzill però significatiu, que reforça els valors que treballem cada dia a l’escola: el diàleg, l’empatia i la construcció d’un món més just i pacífic.
Ara tenim un mural preciós al vestíbul que us animem a venir-lo a veure! I, a la carpeta de fotos dels grups trobareu un vídeo resum.




