Descobrim Terrassa amb els alumnes nouvinguts.

El passat dijous l’ajuntament de Terrassa va organitzar una visita guiada pel centre de la ciutat per a un grupet reduït d’alumnes arribats a la nostra escola darrerament des d’altres països, acompanyats pel mestre de l’aula d’acollida i també d’alguns familiars d’aquests alumnes. L’activitat mira d’apropar les persones nouvingudes a la història i cultura de la nostra ciutat, així com a la nostra llengua.

La guia ens va portar a l’edifici més antic de la ciutat, la Torre del Palau, on vam poder pujar i veure unes vistes privilegiades de la ciutat. La ruta va continuar pel Raval de Montserrat, on ens va explicar la història de l’edifici consistorial, la façana modernista de la farmàcia Albinyana, i el Mercat de la Independència. La jornada va acabar a la casa museu Alegre de Sagrera.