Durant aquesta primera setmana hem conegut els nous companys i companyes de classe ( la Blanca i el Vladimir). També hem conegut al nostre mestre, el Joan Carles.
Hem decidit el nom de la classe. Ens ha costat molt arribar a un acord, però al final tots i totes hem cedit una mica i hem decidit anomenar-nos ELS EMOCIONANTS EXPLORADORS/ES! És un nom una mica estrany, però ens permetrà explorar i estudiar moltes coses diferents.
Hem decorat una mica els diferents espais de la classe, assignat els diferents càrrecs i ens hem assegut en taules de quatre persones.
Els dos professors de 6è ens han avançat que durant aquest curs treballarem molt LA FELICITAT. A partir de l’Atenció Plena i les Fortaleses Personals aprendrem a viure d’una manera més conscient i sent millors persones.


