CAMPANYA DONACIÓ DE SANG – 4T

El dijous dia 16 de març, l’alumnat de 4t vam organitzar una campanya de donació de sang al pavelló de l’escola.
Vam començar fent una enquesta inicial amb les tauletes per saber si era la primera vegada que donaven sang. Seguidament, van realitzar una enquesta mèdica. Un cop van fer la donació, els hi vam oferir menjar i beguda per hidratar-se. Per agrair la seva participació els hi vam obsequiar amb una xapa i un obsequi en una rifa.
Aquesta, va ser gràcies a la col.laboració de les famílies i les entitats del barri, que ens van oferir diferents obsequis per als donants. VA SER TOT UN ÈXIT!
Us informem que vam tenir 68 donacions (52 dones i 16 homes).
Recordeu 1 bossa de sang pot salvar 3 vides!!

L’alumnat de 4t i les tutores, agraïm la participació de tots els donants, de totes les entitats, famílies col.laboradores, i del Banc de Sang i Teixits Lleida. Gràcies a tots i totes vam fer possible aquesta fantàstica campanya.

Alumnat de 4t