GRAN NOTÍCIA!!!!

HA VINGUT EL TIÓ A L’ESCOLA!!!

Ahir pel matí vam sentir uns plors pel pati de primària. Els nens i nenes de P5 vam sortir a veure que passava i sorpresa…. 😮 vam trobar al Tió amagadet al pati dels grans.

El vam portar al parvulari i vam decidir entre tots els nens i nenes de l’escola que el cuidariem, li donariem de menjar i si està ben content i es fa gran qui sap quina sorpresa ens donarà!!!!!!:roll:

Ara el tenim a l’entrada de l’escola…. veniu a dir-li cosetes que estarà ben content!!!!!

Els nens i nenes de la classe de Miró anem a donar-li menjar…. volem que es faci ben gran i ens cagui coses bones i dolces!!!!! mmmmmmmmmmmmmmm…..:-D 😉 😆