Volem una escola INCLUSIVA #Jotambéhivullanar

Benvolgudes famílies,

El divendres 20 d’octubre, a la nostra escola va estar un dia molt especial per partida doble 😉

Vam participar durant el matí a la cursa solidària amb UNOENTRECIENMIL i també vam fer una crida a l’escola INCLUSIVA. Ens vam unir a visibilitzar des del nostre centre la manca de recursos per la escola inclusiva que patim a les escoles, perquè el Decret 150/2017 mai s’ha desplegat plenament.

Segons la normativa, els responsables educatius tenien 4 anys per desplegar aquest Decret, un termini que va acabar just fa un any, l’octubre de 2021.  Aquest Decret havia de servir perquè els infants que tenen Necessitats Específiques de Suport Educatiu (NESE) poguessin gaudir del dret a l’educació amb les mateixes condicions que els seus companys i companyes.

Així, des de l’AFFAC, s’ha iniciat una campanya, fruit de l’esforç i l’empenta de famílies d’arreu del territori que s’han cansat de batallar soles perquè els seus fills i filles puguin gaudir del dret a l’educació sense discriminació.

Aquesta no tornarà a ser una lluita individual.

#JoTambéVullAnarAClasse #JoTambéVullAnarAlMenjador #JoTambéVullAnarDeColònies #JoTambéVullAnarALesExtraescolars

Mireu tota la informació al seu web: https://affac.cat/affac/jo-tambe/

Moltes gràcies a les famílies que es van unir en aquesta visibilització i van compartir aquest neguit amb els seus fills/es, docents, personal de menjador, i que plegats vam llegir el manifest de la campanya, vam fer dos murals plens de girasols, símbol de la campanya, i vam poder fer unes fotos conjuntes d’aquesta iniciativa.

Teniu aquí totes les imatges del dia amb l’alumnat i famílies:

FOTOS #JOTAMBÉHIVULLANAR