Sopar de Graduació i comiat de 6è

Benvolgudes famílies,

Ja ha arribat la fi del curs 2023-2024, i amb ell, el comiat del nostre alumnat de 6è. Han estat dies molt especials, amb molts moments emotius que hem compartit plegats amb les families, com en el sopar del divendres 14 de juny al pati de l’escola, i el comiat de sisè, el 19 de juny, amb l’actuació de Teatre sobre l’any que van nèixer, en el 2012. Van fer-ho súper bé i ens va agradar molt.

També van compartir amb els seus fillols de 1r de l’activitat d’apadrinament lector, un detallet que els petits volien regalar als nens i nenes de 6è que ja marxen a l’escola.

Us trobarem a faltar, nenes i nens de 6è! Ja sabeu que aquesta és i serà la vostra escola i ens agradarà molt que vingueu a veure’ns.

Us compartim les imatges que expressen molt més que les paraules d’aquest article…

Una abraçada ben gran per tot l’alumnat de 6è que comença una nova etapa al setembre. Molta sort!

Fotos Graduació i comiat 6è Juny 2024