Revista SOM-HI 3.0 2024

Ja la tenim ! La nostra revista del curs 2023-2024 amb tot d’articles i notícies de moltes activitats que els infants han fet aquest curs. A més, hi trobareu amagada a la Shui, el personatge de la Clika, que estima la natura i la cura del nostre entorn i amb la cançó Capità, ens explica què podem fer per tenir cura del nostre planeta. Heu de trobar-la per tota la revista i comptar quantes vegades surt 😉

Esperem que en gaudiu de la revista compartint moments amb els vostres fills/es per llegir-la i comentar-la, per posar en valor tot el que els infants han estat capaços de fer i tot el que faran, donant ànims i empenta perquè cada dia sigui una nova oportunitat d’aprenentatge i motivació per saber més i acompanyar-los en la seva curiositat i il·lusió per aprendre.

Busqueu aquestes estones de lectura i complicitat, busqueu petits moments on compartir sigui el millor del dia. Des de l’escola, us compartim aquesta revista perquè ajudi a aquestes estones de complicitat i veieu una petita part de tot el que fem a la nostra escola, amb il·lusió i un somriure ben gran cada dia.

Gràcies per la vostra col·laboració.

Revista Escola SOM-HI 3.0 23-24