Colònies Abril 2024 (I5, 2n, 4t i 6è)

Famílies !!!

Els dies 3, 4 i 5 d’abril de 2024, els infants dels nivells d’EI5, 2n, 4t i 6è, van passar uns dies de colònies a Caldes d’Estrac, gaudint al màxim de cada moment. Activitats a l’aire lliure, esportives, explorant l’entorn, jocs a la platja i fins i tot, a la piscina.

Els més petits era el primer cop que marxaven una nit fóra amb els seus amics/es de classe, i van venir súper contents 😉 Els nens i nenes de segon van fer un munt d’activitats en dos dies sense parar !!! I tant els alumnes de 4t com de 6è, van estar tres dies fantàstics tant de dia, com de nit, amb música, balls i jocs amb llums.

Compartim les imatges i petits videos que deixen uns súper records d’aquesta experiència viscuda entre alumnes, mestres i monitors/es de les activitats que de ben segur ha estat molt positiva.

Gràcies a tothom pel recolzament, les ganes i la il·lusió quan es preparen uns dies de sortida tan especials pels infants i principalment, moltes gràcies al professorat que hi va estar allà amb cada nen /a, al seu costat, sumant moments i compartint aquests dies tan macos. Seguim !

FOTOS I VIDEOS COLÒNIES 2024