Procés de preinscripció i presentació de la nostra escola

Benvolgudes famílies,

El procés de preinscripció dels ensenyaments del segon cicle d’Educació Infantil i d’Educació Primària s’inicia el proper 7 de març i s’estén fins el dia 21 del mateix mes. Clicant en aquest enllaç podreu trobar tota la informació necessària per tal de realitzar les diferents passes que conformen el procés.

Amb aquest article us volem aproximar a la nostra escola amb una presentació sobre els projectes de centre que implementem a les dues etapes educatives que s’imparteixen a la nostra escola (Infantil i Primària) i un vídeo de les nostres instal·lacions:

Presentació escola

Espais de l’escola

També podreu conèixer el nostre servei de menjador i les activitats que impulsa l’AFA de la nostra escola. Així:

Presentació de l’AFA

Presentació menjador