Convocatòria d’Ajuts Activitats d’Estiu 2023 i Extraescolars 23-24

L’Ajuntament ja ha iniciat la nova convocatòria d’Ajuts individuals per Activitats d’Estiu 2023 i Extraescolars del Curs 2023-2024, obrint el període per presentar la sol·licitud a l’OIAC des de l’1 fins el 28 de febrer.

Vídeo Ajuts Activitats d’estiu i Extraescolars 2023

Guia per trobar tota la informació: Guia Ciutadana 2023

COM FER LA SOL·LICITUD?

Entre els dies 1 i 28 de febrer de 2023, podeu presentar les sol·licituds a través del registre telemàtic de l’Ajuntament.

Si us cal assistència, podeu trucar al Servei de suport telefònic per fer  tràmits en línia OAC360: telèfon 93 595 44 14, de dilluns a divendres de 8 a 20 hores.

Les persones que no disposeu de mitjans telemàtics, podeu presentar la sol·licitud presencialment i amb cita prèvia:

Cita prèvia: 93 379 00 50 Ext.5118/5192

Cita prèvia: 93 379 00 50 Ext.5494

Es podrà presentar una sol·licitud per persona beneficiària en un únic tràmit.

Per sol·licitar els ajuts no cal estar prèviament inscrit/a a cap activitat.

QUINES ACTIVITATS ES PODEN REALITZAR AMB AQUESTS AJUTS?

A la campanya d’activitats d’estiu 2023 al Prat

• Les que apareixen a la guia publicada d’Activitats d’Estiu al Prat 2023 (properament) i tenen subscrit amb l’Ajuntament el conveni de col·laboració adient.
  • Les activitats de les entitats de lleure del CE Sant Pere i Sant Pau, l’AEiG Anton Vilà, l’AEiG Conxita Busquets i Associació Delta Llobregat.
  • Els cursets de natació, casal de fitness i els casals que organitza l’Ajuntament del Prat de Llobregat.

A la campanya d’Activitats Extraescolars del curs 2023-2024 al Prat

• Les activitats de les AMPA/AFA o de l’Associació Esportiva Escolar d’un centre educatiu del Prat de Llobregat.
  • Les activitats organitzades per les entitats del Prat de Llobregat inscrites al Registre d’Entitats de l’Ajuntament.
  • Els cursets de natació, les activitats de circ i els tallers de llengua anglesa organitzats per l’Ajuntament del Prat de Llobregat.