Gimnàstica rítmica

A la nostra escola tenim la gran sort de comptar amb molts alumnes que practiquen esport fora de l’horari escolar.

La gimnàstica Rítmica ha tingut sempre molt d’èxit entre les nostres alumnes. Ha sigut una activitat que ha ofert l’AFA en moltes ocasions. I a aquelles nenes que els hi agradat força aprofundeixen en aquesta disciplina a diferents clubs que té la nostra ciutat i a diferents complexes esportius.

Volíem destacar que la nostra alumna de 5èA, l’Alba Rojas Vera, acaba de participar al campionat nacional.

Ànim a l’Alba i a tothom que troba a l’esport una eina de superació personal.

Mireu les fotos!

Carme