Comunicat sobre l’obertura de l’escola el 8 de juny

Com ja haureu llegit, vist o escoltat als diferents mitjans de comunicació, les escoles de les zones del territori català que entrin a la “Fase 2” el proper 8 de juny obriran les seves portes.

El retorn al centre és absolutament voluntari i està adreçat a l’alumnat d’Infantil (I3, I4 i I5) i 6è de Primària.

La part telemàtica es mantindrà fins el 19 de juny, últim dia del curs escolar per a tots els infants de l’escola.

La reincorporació de l’alumnat d’Educació Infantil està adreçada a aquells infants que a partir del día 8 de juny tinguin als dos tutors legals (pare i mare) treballant fora de del domicili familiar. Si no esteu en aquest supòsit, doncs, el vostre fill/a no podrà assistir a l’escola.

La reincorporació de l’alumnat de 6è de Primària es prioritzarà per aquelles situacions socioeconòmiques de major vulnerabilitat. Aquesta atenció pot realitzar-se de manera gradual i no necessàriament permanent en grups de 13 infants com a màxim.

Quant a l’alumnat des de 1r fins a 5è, aquest continuarà treballant des de casa les diferents propostes setmanals i rebran l’atenció individualitzada que es requereixi tant a nivell familiar com personal.