Projecte “Juguem amb la igualtat i la diversitat”

El 9 d’abril és l’última taula rodona del cicle de xerrades formatives que hem organitzat per a vosaltres des del nostre projecte de Coeducació, “Juguem amb la igualtat i la diversitat”.

La sessió comptarà amb dos espais simultanis: un per a infants i l’altre per famílies.

Els infants estaran des de les 16.30h fins a les 17.30h amb la Gina Clotet a un contacontes i a partir de les 17.30h tindran un racó d’acollida fins que s’acabi la taula rodona dels pares i mares, la qual finalitzarà a les 18.30h i on analitzarem els estereotips de gènere presents als contes infantils.

La taula rodona per a famílies serà dinamitzada per la cooperativa Coeducaccio que col·labora  amb nosaltres en la implementació del projecte coeducatiu.

Confirmeu, si us plau, la vostra assistència i la dels vostres fills/es al e-mail de l’escola (a8022884@xtec.cat) o trucant per telèfon (93 479 37 91).

Si us trobeu en la situació de què els vostres fills/es tenen activitat extraescolar, podeu assistir sols/es.

Us hi esperem!!

Una abraçada,