Nadales 2018

Hola a tots! Nens, nenes i famílies de l’escola!! Volem compartir amb vosaltres les Nadales que hi estem preparant pel Concert al Teatre Modern el 5 de desembre. Si podeu anar fent una ullada des de casa, segur que les aprenem encara millor !!!
Només heu… Llegeix més»

Can Foix Cubelles

El 30 d’octubre P3, P4 i P5 hem anat a Can Foix, a Cubelles. Allà hem gaudit de la tardor i del bosc en un entorn rural preciós!
Hem jugat, hem cantat, hem ballat, hem estat amb la Castanyera i hem menjat castanyes en un dia… Llegeix més»

Ambients 18-19

Us presentem els ambients de lliure circulació que hem començat a fer la setmana passada a P4 i P5! Aquesta metodologia d’ensenyament i aprenentatge situa al centre del procés a l’infant i els seus interessos.
Cada dilluns i dimecres a la tarda tot l’alumnat d’infantil circula… Llegeix més»

Samarreta pel proper curs!!

Per començar aquest article, volem donar-vos les gràcies pel suport que feu a la nostra tasca educativa .
Ja treballem amb noves idees pel proper curs i una d’elles és tenir una samarreta d’escola desde P3 fins a 6è.
La samarreta portarà per darrera el nom… Llegeix més»

Comiat de 6è amb Grease

L’últim dia d’escola sempre és emotiu però aquest curs ens ha tocat més el cor, si es pot.
La classe de 6è ens ha preparat un fi de festa amb Grease espectacular on tothom hem gaudit i ens hem emocionat moooooooolt!
Per acabar l’acte, els fillols de… Llegeix més»