El rei Carnestoltes a l’escola ha arribat

i les ordres de la setmana ens ha dictat:

El DILLUNS molt còmode estaràs

perquè a l’escola en pijama vindràs.

El DIMARTS hauràs de portar el cap decorat:

Colors, perruques, pentinats… tot ben esbojarrat!

El DIMECRES amb dues sabates diferents vindràs

i com si anessis a cuinar, un davantal et posaràs.

El DIJOUS disfressat de casa hauràs de venir

Per poder jugar tot el matí.

El DIVENDRES a la tarda, la disfressa de l’escola has de lluir

per sortir de rua pel barri amb la veïna i el veí.

Durant tota la setmana sisè us visitarà

I si les ordres no compliu la cara us pintarà.

I per acabar una sorpresa que a totes i tots us agradarà:

DILLUNS 24 FESTA SERÀ I L’ESCOLA TANCARÀ!!!

Programa de Consum de Fruita i Hortalissa i de Llet a les pel curs escolar 2019/2020

Començarem amb la llet la propera setmana. Serhs distribució  serà l’empresa distribuïdora.

Aquest mes de gener ha començat el repartiment de fruita pel programa del Consum on participem per FRUICAT

El calendari de fruites serà el següent:  https://fruita.cat/les-fruites/
Gener:  Mandarina (150 g/alumne), Poma Golden (180 g/alumne),  Pera Conference (180 g/alumne)
Febrer:  Plàtan (180 g/alumne), Pera Conference (180 g/alumne),  Taronja (200 g/alumne), Mandarina (150 g/alumne)
Març:  Poma Vermella/Bicolor (180 g/alumne), Taronja (200 g/alumne), Maduixot (120 g/alumne)
Abril:  Poma (180 g/alumne), Cirerol (80 g/alumne), Pera (180 g/alumne)
Maig: Albercoc (120 g/alumne), Nectarina (150 g/alumne), Pera addicional aportada per Afrucat (180 g/alumne)
Juny: Cirera (120 g/alumne), Préssec (150 g/alumne), Paraguaià (150 g/alumne)

Inici del curs 2019-20

Les classes comencen el dijous 12 de setembre.

Una vegada més us volem agrair l’esforç i la confiança que heu posat en l’escola i en nosaltres per compartir amb vosaltres la difícil tasca d’ensenyar i educar els vostres fills.

Com cada setembre, us farem  arribar una sèrie d’informacions que us seran de molta utilitat al llarg del present curs. Mireu documents centre.

Sortida a Malgrat de mar

El dimarts 18 de juny, des de P3 a sisè, estarem d’excursió al Parc Francesc Macià de Malgrat. Sortirem a les 9h i arribarem a les 15h.

La pau és el camí

Durant els dies 29 i 30, tota l’escola vam celebrar el DENIP (Dia Escolar de la No violència i la Pau), que se celebra mundialment en motiu de l’aniversari de la mort de Mahatma Ghandi, enguany el 71è.

Llegir més»