Bon Estiu

TORNEM AL SETEMBRE

FEM FEINA A CASA

Clica aquí per accedir al web

REFORÇOS

Preinscripció del curs 2020-2021

INFORME_BAREM_DEFINITIU

Educació infantil (segon cicle), primària i secundària obligatòria
Informació , oferta places inicials
Les sol·licituds telemàtiques es poden presentar del 13 al 22 de maig.
Documentació i Criteris de prioritat Les sol·licituds presencials es poden presentar del 19 al 22 de maig de 9h a 13h.
(Cal demanar cita prèvia  )
Correu del centre :  a8036342@xtec.cat
   Matrícula
  • Alumnes preinscrits amb plaça assignada a segon cicle d’educació infantil, educació primària: del 13 al 17 de juliol de 2020

ESCOLA TANCADA

L ‘escola romandrà tancada des del dia 13 de març  fins que es pugui tornar al centre.

Per tant no hi haurà ni activitat lectiva, ni cap dels serveis que l’escola ofereix.

Preinscripció del curs 2020-2021

Informació de la preinscripció del curs 2020-2021
Oferta de places

Presentació de sol·licituds de preinscripció

Educació infantil de segon cicle, educació primària i educació secundària obligatòria del 13 al 22 de maig

La preinscripció de manera telemàtica es faci es promou l’ús de la sol·licitud en suport… Llegeix més»

CONFERÈNCIA CANVI CLIMÀTIC

Els alumnes de 4t hem assistit a una conferència sobre el canvi climàtic molt interessant, a càrrec del meteoròleg Tomàs Molina, l’ home del temps de TV3. Aquesta conferència ha tingut lloc al Teatre Principal de Badalona.

POEFA

POEFA: Projectes amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat en centres educatius públics

Ens han aprovat el projecte per poder fer aquestes activitats :
Llegir més»

Sortida a Malgrat de mar

El dimarts 18 de juny, des de P3 a sisè, estarem d’excursió al Parc Francesc Macià de Malgrat. Sortirem a les 9h i arribarem a les 15h.