Informació reobertura

Pla reobertura 8 de juny

Benvolgudes famílies,

En primer lloc dir-vos que desitgem de tot cor que vosaltres i els vostres estigueu el millor possible. Hem passat per un episodi molt greu que ningú esperàvem i sabem que ha pogut afectar a moltes famílies de diferents maneres. Esperem que poc a poc es pugui anar tirant endavant i solucionant els problemes que la pandèmia hagi pogut causar.

Us volem parlar del pla de reobertura al mes de juny que ens ha marcat el Departament d’Educació.

La darrera setmana el Conseller d’Educació va enunciar una sèrie de propostes en relació amb la reobertura de centres escolars. A continuació, us indiquem els aspectes més rellevants:

• Aquesta reobertura del centre està prevista per quan entrem a la Fase 2. Serà llavors quan s’obriran les escoles segons les condicions i requisits que marquen les instruccions del Departament.
  • El curs continua de forma  telemàtica fins el darrer dia que serà el 19 de juny.
  • L’assistència a l’escola per part dels infants tindrà caràcter voluntari.
  • En tots els casos, s’haurà de garantir el distanciament físic i higiènic i la no coincidència amb l’entrada i sortida del centre amb altres grups. Tot el material que s’utilitzarà serà individual i portat de casa pels alumnes. No podem garantir que els/les  tutors/es puguin acollir als seus grups – classe.
  • En el cas de l’Educació Infantil, podran venir a l’escola els infants que tinguin tant el pare com la mare (o tutors legals) que hagin de treballar fora de casa. Podran venir en grups d’un màxim de 8 infants per a P3 i d’un màxim de 10 infants per a P4 i P5, en horari de 9 a 13h.

Els tutors preguntaran a les famílies d’Ed. Infantil per saber quants infants vindran. Sense  aquesta resposta  l’alumne/a no podrà assistir, per temes organitzatius. D’altra banda, caldrà que els pares justifiquin que treballen presencialment amb certificat d’empresa i declaració autoresponsable, que hauran d’enviar al correu de l’escola prèviament.

Declaració responsable per a les famílies d’alumnes d’educació infantil

a819E infantil

Declaració responsable per a les famílies d’alumnes d’educació primària

a818 primària