Aquest any hem celebrat el Carnaval a l’escola convertint els nostres projectes i aprenentatges en disfresses plenes de creativitat i significat.
A Educació Infantil, la temàtica ha estat les dones artistes: I3 s’ha inspirat en Sonia Delaunay, I4 en Judith Scott i I5 en Karla Gerard, omplint l’escola d’art i color.
Al Cicle Inicial, els contes han estat protagonistes: 1r amb L’ovelleta que va venir a sopar i 2n amb Que venen els pirates!
Al Cicle Mitjà, 3r s’ha centrat en la meteorologia i 4t en els eclipsis, apropant-nos als fenòmens naturals d’una manera ben vivencial.
Al Cicle Superior, 5è s’ha disfressat d’escacs dins del projecte “Què podem fer nosaltres perquè els jocs i les joguines arribin a més infants?”, reflexionant sobre el dret al joc i la importància de compartir. 6è, per la seva banda, ha anat de maletes, representant els desplaçaments i els viatges treballats en el seu projecte.
Un Carnaval que ens ha permès compartir aprenentatges, valors i molta il·lusió! 🎭✨
Us deixem algunes imatges


