Sortida a Can Nan
El darrer dimarts, els alumnes de 5è vam anar a Can Nan, a Arenys de Munt. Al llarg de la jornada, vam participar en diverses activitats d’aigua, equilibris i habilitats, que ens van permetre posar a prova la nostra destresa, treballar en equip i superar nous reptes.
Va ser un dia ple de diversió, rialles i bons moments compartits amb els companys i companyes. Tots els alumnes van gaudir molt de les activitats i s’ho van passar d’allò més bé, fent d’aquesta sortida una experiència molt especial i divertida.
Aquí trobareu les fotografies!


