MOBILITAT ERASMUS+ ALAS VO A LISBOA

Durant aquesta setmana, una mestra de la nostra escola juntament amb una docent de l’escola Mogent es desplaçaran a Lisboa a fer un curs de sostenibilitat.

L’objectiu d’aquest curs és despertar la consciència mediambiental del professorat perquè actuïn com a agents facilitadors als alumnes, inspirant la participació de la comunitat educativa en la solució dels problemes ambiental. Al mateix temps, es pretén dotar al professorat de coneixements en l’àmbit de l’educació ambiental per al desenvolupament de la sostenibilitat.