A l'apartat MENÚ hi trobareu informació general de l'Escola i diversos documents d'interès.

També podreu accedir als diferents Blocs de l'Escola organitzats per nivells.

Sortida cultural “Bloop”

La setmana passada, els alumnes de Primària vam anar a veure l’espectacle de bombolles de la companyia d’en Pep Bou!

Va ser un espectacle molt divertit on el duet protagonista, ple de comicitat i peripècies, ens va transportar a un món de somnis on la bombolla va ser la principal protagonista.

La companyia de Pep Bou preestrena 'Bloop' a Bellavista i hi convida 1.500 escolars

APILO – Recollida de piles usades

Un any més hem participat en la recollida de piles a través del projecte Apilo XII.

El curs passat vam recollir 14kg de piles usades.

Us animem a seguir-hi participant!

Trobareu el contenidor al vestíbul de l’edifici de primària.

EUROPE CODE WEEK

Amb els nens i nenes de tercer estem aprenent el llenguatge de programació gràcies a la nostra participació al projecte eTwinning CODING STORIES.

Ens ho hem passat d’allò més bé iniciant-nos en aquest llenguatge i a més a més, ens han reconegut la nostra feina a la EUROPE CODE WEEK: una setmana on les escoles poden organitzar diferents activitats de robòtica i programació a l’aula per acostar els alumnes a aquests nous continguts.

Good job third graders!

EXCURSIÓ AL CASTELL DE FLUVIÀ

El passat dilluns 1 d’octubre vam anar d’excursió al Castell de Fluvià tot el bloc mitjans. Allà vam fer activitats d’aventura i ens ho vam passar genial. Per sort, va fer molt bon dia i vam poder gaudir d’aquell entorn tan bonic.

Si cliqueu AQUÍ o damunt la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotos.

Comissió de patis del Guerau!

Divendres a la tarda i dissabte al matí, la Comissió de patis de l’Escola ens hem trobat per iniciar la primera fase del projecte de millora de patis del Guerau de Liost.

Pares, mares, mestres, avis, àvies, nens, nenes hem treballat de valent!

També hem aprofitat per fer un berenar i un esmorzar tots junts!

Aquest projecte és possible gràcies a la col·laboració de l’AMPA, de l’Escola i de l’Ajuntament i preveiem que tindrà 4 fases.

Ben aviat tindrem un pati ben bonic!

Gràcies a totes i a tots per la vostra col·laboració!

Informacions diverses

Benvolgudes famílies,

A l’apartat “menú” / “documents” trobareu les presentacions de les reunions de famílies.

Us recordem que les classes comencen el dimecres 12 de setembre a les 9:00.

Els alumnes d’infantil hauran d’anar a les aules, els alumnes de primària hauran d’anar al pati.

Bon inici de curs!!!

REUNIONS INICI DE CURS 2018-2019

El proper mes de setembre, abans d’iniciar les classes, es duran a terme les reunions d’inici de curs.
En aquests espais de trobada Família – Escola coneixereu el tutor/a del vostre fill/a i us informarem del funcionament dels diferents nivells, així com d’altres aspectes organitzatius del curs.

Us passem les dates previstes, per tal que us pugueu organitzar amb temps:

– dimarts 4 de setembre: P3 (infantil) a les 9:00 al menjador.
– dimarts 4 de setembre: P4 (infantil) a les 9:30 al sala polivalent.
– dimarts 4 de setembre: P5 (infantil) a les 9:45 al menjador.
– dimecres 5 de setembre: 3r (primària) a les 9:00 al menjador.
– dimecres 5 de setembre: 4t (primària) a les 9:30 a la sala polivalent.
– dijous 6 de setembre: 2n (primària) a les 9:00 al menjador.
– dijous 6 de setembre: 5è (primària) a les 9:00 a l’aula de 5èA.
– dijous 6 de setembre: 1r (primària) a les 9:15 a la sala polivalent
– dijous 6 de setembre: 6è (primària) a les 9:15 a l’aula de 6èA.

Us recordem que en aquestes reunions NO hi poden venir infants. NO hi haurà servei d’acollida.

Exposició de la Setmana Cultural