A l'apartat MENÚ hi trobareu informació general de l'Escola i diversos documents d'interès.

També podreu accedir als diferents Blocs de l'Escola organitzats per nivells.

INFORMACIÓ ACTUALITZADA SOBRE LA PREINSCRIPCIÓ: AQUÍ

Número de desempat preinscripció

Per als ensenyaments d’educació infantil i educació primària, s’han assignat 78.327 números i el número de desempat ha estat el 69.448.

A partir d’aquest número s’ordenaran de forma ascendent les sol·licituds que es trobin en situació d’empat per haver obtingut la mateixa puntuació en el procés de preinscripció.

El sorteig s’ha realitzat el 5 de maig als serveis centrals del Departament d’Ensenyament.

Novetats literàries…

Estem molt contentes de poder-vos donar dues molt bones notícies:

Per una banda, una alumna de 5èC (A.C.S.) ha passat a la final territorial del Certamen de Lectura en Veu Alta.

Per una altra banda, l’alumnat de 4tC (H.B.A., B.C.O., E.J,G. i M.R.L.) ha quedat finalista de la fase territorial dels Jocs Florals de Catalunya en la modalitat de Conte Audiovisual.

Moltes felicitats a totes i a tots!

Job Shadowing amb l’Escola Kastorp – Essinge de Stockholm

Aquest matí, sis alumnes de 6è han participat en un Job Shadowing amb alumnat de les escoles de l’Erasmus+ ALAS i alumnes de l’Escola Kastorp – Essinge de Stockholm.

***

This morning, six 6th graders took part in a Job Shadowing with students from schools participating in the Erasmus + ALAS  and students from Kastorp - Essinge School in Stockholm.

We asked them questions and answered some more! We had so much fun!

BONA PASQUA

Us desitgem una molt bona Pasqua!

Als blocs dels diferents cursos podreu veure fotografies de les activitats que han fet al llarg del dia d’avui.

Ens retrobem el dia 6 d’abril amb energies renovades!

eTwinning School Label award

Estem molts contentes d’anunciar-vos que la nostra Escola ha estat galardonada amb el eTwinning School Label 2021-2022 per la tasca duta a terme per l’equip eTwinning del Guerau de Liost.

Congratulations English Team!