A l'apartat MENÚ hi trobareu informació general de l'Escola i diversos documents d'interès.

També podreu accedir als diferents Blocs de l'Escola organitzats per nivells.

INFORMACIÓ ACTUALITZADA SOBRE LA PREINSCRIPCIÓ: AQUÍ

PREINSCRIPCIÓ i enllaç SOL·LICITUD TELEMÀTICA (Nou enllaç)

Us adjuntem l’enllaç per a fer la preinscripció telemàtica: http://ensenyament.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/20483_preinscripcio_escolar?moda=1

És possible que en algun moment, especialment el primer dia, estigui col·lapsat. Recordeu que podeu fer la preinscripció del 13 al 22 de maig.

Un cop feta la sol·licitud heu d’enviar el resguard que es genera i la documentació requerida a: escola@gdl.cat

En cas que no disposeu de dispositius electrònics per a fer la sol·licitud telemàtica, els dies 19 i 20 de maig es podran fer presencialment amb cita prèvia. Per demanar hora, podeu fer-ho trucant al 93.846.32.16.

Horari d’atenció telefònica: de 9.00h a 13.30h i de 15.00h a 16.30h.

Els dies 21 i 22 de maig és festa.

DOCUMENTS INFORMATIUS DEL GUERAU DE LIOST

Us recomanem que llegiu els documents següents:
Altres documents (NOFC, Projecte lingüístic, quota de material, fulls de funcionament, Programació General Anual…)
Consultes a: escola@gdl.cat

PREINSCRIPCIÓ 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Per ara, el procés de preinscripció pel curs vinent segueix ajornat. A mida que tinguem noves informacions les penjarem a la web. Si desitgeu rebre aquestes informacions via correu electrònic, escriviu-nos a escola@gdl.cat

ALIMENTS CUINA GUERAU

Aquest matí l’empresa de menjador de l’Escola, Excelent Facility Services, ha donat els aliments que van quedar a la cuina de l’Escola a la Fundació el Xiprer de Granollers.

Hi havia: 250 iogurts, 30 litres d’ou hidrolitzat, 12 litres de llet, 2 caixes de carbassó, 6 caixes de peres, 6 caixes de pomes, 1 caixa de taronges, 1 sac de patates, pasta, arròs i llegums.

Estem contents de poder haver tirat endavant amb aquesta proposta i, des de la Direcció de l’Escola, volem agrair la tasca duta a terme per part de Excelent, de la Rosa (coordinadora de menjador), del Regidor d’Educació, de Serveis Socials de Les Franqueses i dels voluntaris i voluntàries del Xiprer.

MOLTES GRÀCIES!

GRÀCIES FAMÍLIES!

Tot l’equip de mestres volem agrair-vos l’esforç que esteu fent famílies.

Aquests dies no són fàcils per ningú, molts de vosaltres formeu part d’aquesta cadena tan necessària i vital en aquest moments.

D’altres, teletraballeu, consulteu el material on-line que us anem compartint, aconseguiu que els i les vostres fills/es facin les feines proposades, jugueu amb ells, feu les feines de casa, aneu a comprar, els i les protegiu, cuideu dels grans, sou autèntics herois i heroïnes!

Per tot això, volem donar-vos les GRÀCIES DE TOT COR!

JUNTS HO ACONSEGUIREM!!!!

FULLETÓ INFORMATIU

Us fem arribar el fulletó informatiu elaborat pels nois i les noies de 6è per a la jornada de portes obertes que no hem pogut dur a terme. Premeu la imatge per accedir-hi.

Esperem que us agradi.

Salutacions!

Propostes de tasques al blocs! #joemquedoacasa

Benvolgudes famílies,
Esperem que estigueu totes i tots bé en aquests moment d’excepcionalitat…
Tal i com us vam comentar, les mestres i els mestres de l’Escola anirem penjant propostes de tasques als blocs dels diferents cursos. Hi haurà propostes d’activitats per a tots els cursos. Periòdicament anirem penjant noves activitats, recursos i idees per anar fent al llarg d’aquests dies.
Hi podreu accedir prement el botó “menú” i el curs dels vostres fills o filles.
Intentarem que la proposta d’activitats sigui àmplia i variada per tal de que cadascú pugui adaptar-la a la seva realitat familiar. Tal i com vam dir, tot i no ser tasques obligatòries, considerem que és molt recomanable fer aquestes activitats.
Tot l’equip de mestres restem a la vostra disposició.

Informació Portes Obertes

Benvolgudes famílies,
En relació a les portes obertes previstes per al dia 20/03, us comuniquem que queden anul·lades.
De moment no hi ha alternativa per a les visites presencials… Estem a l’espera de rebre indicacions per part del Departament en relació a la Preincripció.
El que us recomanem és que aneu entrant a la web periòdicament, ja que anirem actualitzant la informació i penjant nous materials relacionats amb el projecte de centre i els serveis que s’ofereixen.
De moment, a la barra lateral esquerra d’aquesta mateixa pàgina hi ha informació del procés de preinscripció i la presentació de les portes obertes. Properament penjarem un díptic informatiu elaborat pels nois i noies de 6è.
Si teniu qualsevol altre dubte, us el podem resoldre a través del correu electrònic escola@gdl.cat
Salutacions,
La Direcció