A l'apartat MENÚ hi trobareu informació general de l'Escola i diversos documents d'interès.

També podreu accedir als diferents Blocs de l'Escola organitzats per nivells.

EQUIP PER LA CONVIVÈNCIA

Aquesta setmana es posa en marxa el primer Equip per la Convivència, que està vinculat amb el projecte d’innovació #aquíproubullying. Aquest equip, format per nois i noies de 5è i 6è, es renovarà un cop al mes aproximadament. Els integrants són alumnes voluntaris amb moltes ganes de col·laborar pel manteniment d’una bona convivència a l’escola.

Dit això us presentem el 1r equip. Ells i elles són: la Berta, el Miquel, la Queralt, la Judith, el Gerard, l’Aina, l’Adil, el Sergi, la Lorena, la Desiré, el David i el Jose. Estem segurs que ho faran molt bé!

LA CASTANYADA AL GUERAU

Avui hem celebrat la Castanyada al Guerau!

Hem fet panellets, tallers de manualitats… i a la tarda hem dansat i hem menjat castanyes.

Moltes gràcies a totes les famílies que hi heu col·laborat.

Que tingueu una bona Castanyada!

PER FI VA ARRIBAR!

Mare meva, com ha trigat aquesta dona!

La senyora Pepita, la germana gran de la senyora Maria, la castanyera, ja ha arribat i està al vestíbul de primària fent castanyes ben torradetes.

PROJECTE D’INNOVACIÓ AQUÍPROUBULLYING

Aquests dies estem preparant motors per poder engegar el projecte d’innovació #aquíproubullying que, com alguns ja sabeu, estem elaborant des del curs passat. Per iniciar-lo calia primer dur a terme una petita formació amb els i les alumnes de 5è i 6è de primària ja que han d’esdevenir un punt clau per l’èxit del projecte. L’objectiu principal és la prevenció de conductes contràries a la convivència i per això cal la col·laboració dels equips de referència, formats per mestres, personal no docent i un representant de famílies i dels equips de convivència, que estaran formats nois i noies de 5è i 6è. Mica en mica anireu sabent altres propostes d’aquest projecte.

Cliqueu AQUÍ o damunt la imatge per veure les fotos de la formació a l’alumnat de 5è i 6è.

Sortida cultural “Bloop”

La setmana passada, els alumnes de Primària vam anar a veure l’espectacle de bombolles de la companyia d’en Pep Bou!

Va ser un espectacle molt divertit on el duet protagonista, ple de comicitat i peripècies, ens va transportar a un món de somnis on la bombolla va ser la principal protagonista.

La companyia de Pep Bou preestrena 'Bloop' a Bellavista i hi convida 1.500 escolars

APILO – Recollida de piles usades

Un any més hem participat en la recollida de piles a través del projecte Apilo XII.

El curs passat vam recollir 14kg de piles usades.

Us animem a seguir-hi participant!

Trobareu el contenidor al vestíbul de l’edifici de primària.

EUROPE CODE WEEK

Amb els nens i nenes de tercer estem aprenent el llenguatge de programació gràcies a la nostra participació al projecte eTwinning CODING STORIES.

Ens ho hem passat d’allò més bé iniciant-nos en aquest llenguatge i a més a més, ens han reconegut la nostra feina a la EUROPE CODE WEEK: una setmana on les escoles poden organitzar diferents activitats de robòtica i programació a l’aula per acostar els alumnes a aquests nous continguts.

Good job third graders!

EXCURSIÓ AL CASTELL DE FLUVIÀ

El passat dilluns 1 d’octubre vam anar d’excursió al Castell de Fluvià tot el bloc mitjans. Allà vam fer activitats d’aventura i ens ho vam passar genial. Per sort, va fer molt bon dia i vam poder gaudir d’aquell entorn tan bonic.

Si cliqueu AQUÍ o damunt la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotos.