A l'apartat MENÚ hi trobareu informació general de l'Escola i diversos documents d'interès.

També podreu accedir als diferents Blocs de l'Escola organitzats per nivells.

NOU VÍDEO! Projecte Aquíproubullying

Comencem l’any amb el vídeo SE BUSCAN VALIENTES, interpretat per l’actor i cantant El Langui, emmarcat dins el projecte de Mediaset 12 Meses de l’any 2017, que lluita en contra de l’assetjament escolar. Conscienciar, ajudar a detectar i finalment combatre l’assetjament escolar és l’objectiu d’aquesta campanya.

Sou valents/es?

Esperem els vostres comentaris, inquietuds i suggeriments.

Els Reis Mags han arribat al Guerau!

Com que a Bloc Grans ens hem portat tan bé, els Reis de l’Orient ens han portat un munt de coses. Ens han portat molts llibres, perquè saben que ens agrada molt la lectura, jocs i fins i tot robots!!!

Avui, aprofitant que estàvem tots junts també hem explicat una mica què hem fet a les vacances de Nadal. Tenim moltes ganes de descobrir més aquests regals, moltes gràcies Reis Mags.

Aquí teniu més fotografies.

Bon any nou a tothom!

Al desembre coneixem una altre herba aromàtica al menjador. La sàlvia.

Al desembre hem ampliat el racó d’herbes aromàtiques de l’hort, ja que hem conegut i plantat la sàlvia.

Per aprofitar les seves propietats digestives, la Conxi ens va preparar una infusió de sàlvia.

També vam intentar fer una crema per les mans amb sàlvia i mantega. Ens va sortir massa oliosa i no la vam poder fer servir, però era molt hidratant i feia molt bona oloreta.

Delegats i delegades conscienciats pel medi ambient

Els delegats i delegades, al llarg d’aquest trimestre, han preparat una campanya de difusió de tots els projectes que es duen a terme al Guerau de Liost per contribuir a la millora del medi ambient.

• APILO – recollida de piles usades
  • TAPS – recollida de taps de plàstic
  • PROGRAMA ANELLA – recollida d’anelles de plàstic
  • CLAKI – recollida d’oli de cuina usat

Totes les famílies podeu participar-hi!

Tornem amb un nou programa de ràdio!

Benvolguts alumnes i benvolgudes famílies,

Ja podeu escoltar el segon programa de ràdio d’aquest curs.

Salutacions radiofòniques 🙂

EL NADAL S’ACOSTA!

Aquest divendres hem començat a preparar la decoració de Nadal per a la sala polivalent, que lluirà en els concerts d’aquest curs.
Nens i nenes voluntaris i voluntàries de diferents cursos, s’encarregaran durant aquests dies, en l’hora del pati, de crear un ambient que sens dubte..ens sorprendrà.

DIA DE LA MÚSICA 2019 ♫♪♩

Aquest any, per celebrar el Dia de la Música, vam decidir fer quelcom especial! Els/les alumnes, de manera voluntària, es van organitzar i van preparar diverses actuacions relacionades amb la música i la dansa.

CLIQUEU la imatge i podreu veure totes les actuacions d’aquest gran dia!

Salut i molta música! ♫♪♩

Les mestres de música.

EL NOSTRE MERCAT

Veniu tots al mercat!, crida la Teresina des del vestíbul de primària de la nostra escola.
Tenim una miqueta de tot!, crida fins i tot més fort…I és que des de fa uns dies els nostres vestíbuls estan plens de fruits, fruites, verdures i un munt de colors.

JA TENIM PROGRAMA DE RÀDIO!

Benvolguts alumnes i benvolgudes famílies,

Ja tenim el primer programa de ràdio d’aquest curs. Us convidem a que l’escolteu i ens seguiu a través d’aquest web.

Esperem que el gaudiu tant com nosaltres al preparar-lo i gravar-lo!

Salutacions radiofòniques 🙂