A l'apartat MENÚ hi trobareu informació general de l'Escola i diversos documents d'interès.

També podreu accedir als diferents Blocs de l'Escola organitzats per nivells.

INFORMACIÓ ACTUALITZADA SOBRE LA PREINSCRIPCIÓ: AQUÍ

LA FADA LIOSTA US DESITJA BON ESTIU!

HOLA A TOTHOM!!

Esperem que estigueu gaudint de l’estiu. Aprofiteu per carregar piles i desconnectar! Desde la Comissió de biblioteca us hem preparat un vídeo per recordar els bons moments viscuts aquest any tan especial.

RECORDEU!! Els llibres que teniu a casa, els haureu de portar a principi de curs.

Us esperem a la biblioteca amb noves activitats!!!

BON ESTIU LECTORS I LECTORES!!

LLISTA DEFINITIVA ADMESOS I MATRÍCULA 2020-2021

Us adjuntem la llista definitiva d’admesos al Guerau de Liost: Assignacions alumnes preinscrits 2020-21 – 7 juliol

Si teniu reclamacions (degudes a una mala praxis en el procediment d’assignació) haureu d’adreçar-vos en primera instància a l’Escola. Caldrà trucar prèviament al 93.846.32.16 per demanar cita prèvia a partir del dimarts 7/07. Els dies de reclamacions presencials seran el dimecres 8/07 i dijous 9/09.

FORMALITZACIÓ DE LA MATRÍCULA

Entre els dies 13 i 17 de juliol es podran formalitzar presencialment les matrícules per al curs 2020-2021. Cal demanar cita prèvia a partir del 7/07 al telèfon de l’Escola (93.846.32.16) de 9.00h a 13.00h.

* El dia de la matrícula cal dur:

– 2 fotografies (tipus carnet) amb el nom del nen/a escrit al darrera.

– Original i fotocòpia del llibre de vacunacions.

* Mesures higièniques i de prevenció:

– Cal dur mascareta

– Cal dur bolígraf propi

Només pot venir una única persona (pare o mare) per formalitzar la matrícula.

VÍDEO FINAL DE CURS 2019-2020

Bon dia a tots i a totes!

Avui, com sabeu és l’últim dia de curs! Un curs ben especial i excepcional que mai oblidarem. Us hem preparat aquest vídeo per acomiadar-nos virtualment i desitjar-vos un molt bon estiu.

Ens retrobem al setembre amb moltes ganes, il·lusió i alegria!

Moltes abraçades i petons!

Us estimem?

Comiat als nens i nenes de 6è

Bé noies i nois de 6è,

Avui s’acaba la vostra etapa a l’escola, que ha estat casa vostra durant els últims 9 anys.

Ens hauria agradat poder fer-vos una abraçada i un petó, però les circumstàncies no ens ho permeten. Tot i això no podem deixar de desitjar-vos molta sort en aquest nou camí que començareu.

És per això que els i les mestres del Guerau us hem preparat aquesta petita sorpresa. Esperem que us agradi molt.

Ja sabeu que aquesta és la vostra escola i desitgem poder-vos veure més endavant. No dubteu en comptar amb nosaltres sempre que ho necessiteu.

US ESTIMEM!

Atenció telefònica

Des del dia 8 de juny l’atenció telefònica serà de 9.00h a 13.00h al telèfon de l’Escola: 93.846.32.16

Recordeu que també us podeu posar en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic escola@gdl.cat

PREINSCRIPCIÓ i enllaç SOL·LICITUD TELEMÀTICA (Nou enllaç)

Us adjuntem l’enllaç per a fer la preinscripció telemàtica: http://ensenyament.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/20483_preinscripcio_escolar?moda=1

És possible que en algun moment, especialment el primer dia, estigui col·lapsat. Recordeu que podeu fer la preinscripció del 13 al 22 de maig.

Un cop feta la sol·licitud heu d’enviar el resguard que es genera i la documentació requerida a: escola@gdl.cat

En cas que no disposeu de dispositius electrònics per a fer la sol·licitud telemàtica, els dies 19 i 20 de maig es podran fer presencialment amb cita prèvia. Per demanar hora, podeu fer-ho trucant al 93.846.32.16.

Horari d’atenció telefònica: de 9.00h a 13.30h i de 15.00h a 16.30h.

Els dies 21 i 22 de maig és festa.

DOCUMENTS INFORMATIUS DEL GUERAU DE LIOST

Us recomanem que llegiu els documents següents:
Altres documents (NOFC, Projecte lingüístic, quota de material, fulls de funcionament, Programació General Anual…)
Consultes a: escola@gdl.cat