A l'apartat MENÚ hi trobareu informació general de l'Escola i diversos documents d'interès.

També podreu accedir als diferents Blocs de l'Escola organitzats per nivells.

Sortida de 5è a les Coves del Toll

El 18 de març els alumnes de 5è vam anar a les Coves del Toll de Moià on ens ho vam passar d’allò més bé entrant a les coves, fent un taller d’arqueologia, veient en quines cabanes vivien i com feien el foc. També vam anar a visitar el Museu i Arxiu històric de Moià on vam poder veure, eines, peces de roba, esquelets de persones i animals de la prehistòria, entre d’altres.

Per veure més imatges feu clic aquí.

Xocolatada Solidària – aportació a Sant Joan de Déu

Benvolgudes famílies,

Gràcies a la col·laboració de la tota la Comunitat Educativa del Guerau de Liost hem pogut aportar 559,11€ a l’Hospital Sant Joan de Déu. Aquests diners, aniran destinats a la investigació del càncer infantil.

Volem agrair a l’AMPA i a l’Empresa de menjador Excelent Facility Services l’organització i col·laboració en aquesta iniciativa.

DENIP al Guerau

Avui, en motiu de la celebració del dia de la Pau i la no violència, a l’escola hem fet diverses activitats per reflexionar com volem el nostre Món.

Aquí teniu una petita mostra.

I like English, I don’t like boring activities!

Boys and girls from 4th grade are involved in an international eTwinning project. They shared likes and dislikes with the school from Greece. This is the result of their work: they explain what the students from Greece like and dislike in this digital book.

Enjoy!!

Book titled 'Greek students'Read this book made on StoryJumper