A l'apartat MENÚ hi trobareu informació general de l'Escola i diversos documents d'interès.

També podreu accedir als diferents Blocs de l'Escola organitzats per nivells.

EXCURSIÓ AL CASTELL DE FLUVIÀ

El passat dilluns 1 d’octubre vam anar d’excursió al Castell de Fluvià tot el bloc mitjans. Allà vam fer activitats d’aventura i ens ho vam passar genial. Per sort, va fer molt bon dia i vam poder gaudir d’aquell entorn tan bonic.

Si cliqueu AQUÍ o damunt la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotos.

Comissió de patis del Guerau!

Divendres a la tarda i dissabte al matí, la Comissió de patis de l’Escola ens hem trobat per iniciar la primera fase del projecte de millora de patis del Guerau de Liost.

Pares, mares, mestres, avis, àvies, nens, nenes hem treballat de valent!

També hem aprofitat per fer un berenar i un esmorzar tots junts!

Aquest projecte és possible gràcies a la col·laboració de l’AMPA, de l’Escola i de l’Ajuntament i preveiem que tindrà 4 fases.

Ben aviat tindrem un pati ben bonic!

Gràcies a totes i a tots per la vostra col·laboració!

Informacions diverses

Benvolgudes famílies,

A l’apartat “menú” / “documents” trobareu les presentacions de les reunions de famílies.

Us recordem que les classes comencen el dimecres 12 de setembre a les 9:00.

Els alumnes d’infantil hauran d’anar a les aules, els alumnes de primària hauran d’anar al pati.

Bon inici de curs!!!

REUNIONS INICI DE CURS 2018-2019

El proper mes de setembre, abans d’iniciar les classes, es duran a terme les reunions d’inici de curs.
En aquests espais de trobada Família – Escola coneixereu el tutor/a del vostre fill/a i us informarem del funcionament dels diferents nivells, així com d’altres aspectes organitzatius del curs.

Us passem les dates previstes, per tal que us pugueu organitzar amb temps:

– dimarts 4 de setembre: P3 (infantil) a les 9:00 al menjador.
– dimarts 4 de setembre: P4 (infantil) a les 9:30 al sala polivalent.
– dimarts 4 de setembre: P5 (infantil) a les 9:45 al menjador.
– dimecres 5 de setembre: 3r (primària) a les 9:00 al menjador.
– dimecres 5 de setembre: 4t (primària) a les 9:30 a la sala polivalent.
– dijous 6 de setembre: 2n (primària) a les 9:00 al menjador.
– dijous 6 de setembre: 5è (primària) a les 9:00 a l’aula de 5èA.
– dijous 6 de setembre: 1r (primària) a les 9:15 a la sala polivalent
– dijous 6 de setembre: 6è (primària) a les 9:15 a l’aula de 6èA.

Us recordem que en aquestes reunions NO hi poden venir infants. NO hi haurà servei d’acollida.

Exposició de la Setmana Cultural

“LES CARES DEL MÓN” a Infantil

A infantil tots els nens i nenes ens hem barrejat i hem fet uns tallers ben originals, vuit en total. Hem fet cares amb menjar, amb retalls de revistes, hem jugat amb el dau de les emocions i també les hem representat, hem confegit les cares de les emoticones, hem fet Pop Art amb la foto de la nostra cara,  modelatge amb fang de cares i fins i tot les hem dibuixat i ens hem maquillat de l’animal, heroi o heroïna que més ens agrada.

MIREU A L’ÀLBUM TOOOOT EL QUE HEM FET,  DIVERTINT-NOS !

SETMANA CULTURAL “CARES DEL MÓN”

JORNADA ESPORTIVA 6è

Hola famílies!!!!

Divendres passat els nens i nenes de 6è vam gaudir d’una fantàstica jornada esportiva al Pavelló Municipal d’Esports de les Franqueses. Ens vam trobar els grups de 6è de totes les escoles de Primària del municipi i vam participar tots plegats practicant esports com el futbol, el bàsquet, el bàdminton i el pàdel entre d’altres.

Ens ho vam passar genial!!! Gaudiu de les imatges!!!!

FES CLIC A LA IMATGE