A l'apartat MENÚ hi trobareu informació general de l'Escola i diversos documents d'interès.

També podreu accedir als diferents Blocs de l'Escola organitzats per nivells.

INFORMACIÓ ACTUALITZADA SOBRE LA PREINSCRIPCIÓ: AQUÍ

VÍDEO FINAL DE CURS 2019-2020

Bon dia a tots i a totes!

Avui, com sabeu és l’últim dia de curs! Un curs ben especial i excepcional que mai oblidarem. Us hem preparat aquest vídeo per acomiadar-nos virtualment i desitjar-vos un molt bon estiu.

Ens retrobem al setembre amb moltes ganes, il·lusió i alegria!

Moltes abraçades i petons!

Us estimem?

Comiat als nens i nenes de 6è

Bé noies i nois de 6è,

Avui s’acaba la vostra etapa a l’escola, que ha estat casa vostra durant els últims 9 anys.

Ens hauria agradat poder fer-vos una abraçada i un petó, però les circumstàncies no ens ho permeten. Tot i això no podem deixar de desitjar-vos molta sort en aquest nou camí que començareu.

És per això que els i les mestres del Guerau us hem preparat aquesta petita sorpresa. Esperem que us agradi molt.

Ja sabeu que aquesta és la vostra escola i desitgem poder-vos veure més endavant. No dubteu en comptar amb nosaltres sempre que ho necessiteu.

US ESTIMEM!

Atenció telefònica

Des del dia 8 de juny l’atenció telefònica serà de 9.00h a 13.00h al telèfon de l’Escola: 93.846.32.16

Recordeu que també us podeu posar en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic escola@gdl.cat

PREINSCRIPCIÓ i enllaç SOL·LICITUD TELEMÀTICA (Nou enllaç)

Us adjuntem l’enllaç per a fer la preinscripció telemàtica: http://ensenyament.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/20483_preinscripcio_escolar?moda=1

És possible que en algun moment, especialment el primer dia, estigui col·lapsat. Recordeu que podeu fer la preinscripció del 13 al 22 de maig.

Un cop feta la sol·licitud heu d’enviar el resguard que es genera i la documentació requerida a: escola@gdl.cat

En cas que no disposeu de dispositius electrònics per a fer la sol·licitud telemàtica, els dies 19 i 20 de maig es podran fer presencialment amb cita prèvia. Per demanar hora, podeu fer-ho trucant al 93.846.32.16.

Horari d’atenció telefònica: de 9.00h a 13.30h i de 15.00h a 16.30h.

Els dies 21 i 22 de maig és festa.

DOCUMENTS INFORMATIUS DEL GUERAU DE LIOST

Us recomanem que llegiu els documents següents:
Altres documents (NOFC, Projecte lingüístic, quota de material, fulls de funcionament, Programació General Anual…)
Consultes a: escola@gdl.cat

PREINSCRIPCIÓ 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Per ara, el procés de preinscripció pel curs vinent segueix ajornat. A mida que tinguem noves informacions les penjarem a la web. Si desitgeu rebre aquestes informacions via correu electrònic, escriviu-nos a escola@gdl.cat

ALIMENTS CUINA GUERAU

Aquest matí l’empresa de menjador de l’Escola, Excelent Facility Services, ha donat els aliments que van quedar a la cuina de l’Escola a la Fundació el Xiprer de Granollers.

Hi havia: 250 iogurts, 30 litres d’ou hidrolitzat, 12 litres de llet, 2 caixes de carbassó, 6 caixes de peres, 6 caixes de pomes, 1 caixa de taronges, 1 sac de patates, pasta, arròs i llegums.

Estem contents de poder haver tirat endavant amb aquesta proposta i, des de la Direcció de l’Escola, volem agrair la tasca duta a terme per part de Excelent, de la Rosa (coordinadora de menjador), del Regidor d’Educació, de Serveis Socials de Les Franqueses i dels voluntaris i voluntàries del Xiprer.

MOLTES GRÀCIES!

GRÀCIES FAMÍLIES!

Tot l’equip de mestres volem agrair-vos l’esforç que esteu fent famílies.

Aquests dies no són fàcils per ningú, molts de vosaltres formeu part d’aquesta cadena tan necessària i vital en aquest moments.

D’altres, teletraballeu, consulteu el material on-line que us anem compartint, aconseguiu que els i les vostres fills/es facin les feines proposades, jugueu amb ells, feu les feines de casa, aneu a comprar, els i les protegiu, cuideu dels grans, sou autèntics herois i heroïnes!

Per tot això, volem donar-vos les GRÀCIES DE TOT COR!

JUNTS HO ACONSEGUIREM!!!!

FULLETÓ INFORMATIU

Us fem arribar el fulletó informatiu elaborat pels nois i les noies de 6è per a la jornada de portes obertes que no hem pogut dur a terme. Premeu la imatge per accedir-hi.

Esperem que us agradi.

Salutacions!