Mobilitat docent Erasmus + Job Shadowing a San Benigno Canavese, Itàlia

La setmana vinent, un docent de la nostra escola i un mestre de l’escola Salvador Llobet faran una mobilitat a San Benigno Canavese, molt a prop de la ciutat de Torí, a Itàlia.

L’objectiu d’aquest desplaçament és fer un Job Shadowing, una observació de la tasca dels docents en diferents centres educatius, on podrem aprendre i compartir experiències en àrees com Atenció a la diversitat, les TAC (Tecnologies d’Aprenentatge i Coneixement),  així com activitats relacionades amb l’esport i l’estudi de la història a través de representacions tipus Role Playing de la Prehistòria.

En definitiva, una oportunitat per aprendre d’un sistema educatiu diferent al nostre, però que ens pot aportar una gran riquesa, compartint coneixements per poder portar-los a terme als nostres centres.