ERASMUS + ALAS VO ITÀLIA (SAN BENIGNO CANAVESE): Últims dies

Aquests últims dies a San Benigno Canavese han estat també molt profitosos per seguir aprenent en aquest projecte Erasmus + de Job Shadowing. Ahir dijous vam visitar l’escola de primària de San Benigno, on ens van mostrar tallers sobre el període neolític combinant manualitats amb l’ús de la tecnologia. També vam visitar la Vall d’Aosta, a prop de la frontera amb França on ens van mostrar restes arqueològiques romanes i altres èpoques com l’Edat mitjana.

Avui divendres, l’últim dia a terres italianes, hem visitat l’escola de Lombardore on ens han ofert una activitat d’Educació Emocional, així com una de la literatura italiana de Dante Alighieri. També hem rebut una gran acollida per part de les autoritats d’aquest petit poble, molt a prop de San Benigno Canavese.

Aquí teniu una mostra en fotos d’aquests últims dies, esperem que us agradi!