3r Activitat Centres en dansa

Els nens i nens de 3r hem portat a terme una activitat de Centres en Dansa, ho vam fer a partir d’un cercle de paraula. A partir d’aquesta proposta, vam poder compartir diferents opinions per millorar àmbits, com l’espai físic, la comunicació i parlar sobre les diverses festes i tradicions. L’objectiu principal era promoure la inclusió de tots els alumnes. Això ho vam fer a partir de grups, per acabar fent una reflexió conjunta.

Va ser una trobada molt profitosa on dividits en petits grups i conversant, vam compartir els nostres punts de vista i opinions.

Fotos centres en dansa 3r

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>