La Castanyada a l’escola: Una Festa de tradició, dansa i sorpreses moteres

La tardor és un moment màgic a l’Escola Guerau de Liost, i aquesta tarda no ha estat una excepció. La Castanyada, una de les festes tradicionals més estimades a Catalunya, ha arribat amb tota la seva esplendor a la nostra escola. Però aquest any, la celebració va ser una experiència que ningú oblidarà, gràcies a la castanyera més motera i a l’impressionant exhibició de danses dels nostres alumnes.

La sorpresa va començar quan la Castanyera Motera va fer la seva entrada amb una autèntica moto. Els nens i nenes no podien creure els seus ulls mentre la veien arribar amb tot l’encant de la tradicional castanyera, però amb un toc modern i emocionant. La Castanyera Motera va captivar a tots amb la seva presència i va sorprendre els petits amb castanyes calentes i delicioses.

La festa va seguir amb les impressionants danses preparades pels i les alumnes de diferents nivells. Cada classe va mostrar el seu talent i la seva dedicació, i les coreografies van ser úniques i memorables. Els nens i nenes d’1r van ballar “La rumba de les castanyes,” 2n va oferir l’enèrgic “Marrameu,” 4t va mostrar elegància amb la “Sardana Santa Espina,” i els alumnes de 6è van fer un impressionant ball de bastons a ritme de “Els nyitus.”

Les danses no només van ser un espectacle visual, sinó que també van transmetre l’alegria i l’esperit de la festa de la Castanyada. Tots els companys i companyes van poder gaudir de l’energia i la passió que els alumnes van posar a les seves actuacions.

Un cop finalitzades les danses, va ser l’hora de les castanyes torrades i un berenar típic de tardor. Les rialles i les converses omplien l’ambient mentre els nens i nenes compartien aquest moment especial amb els seus amics i companyes.

La Castanyada a l’Escola Guerau de Liost va ser una combinació perfecta de tradició, cultura i diversió. La visita de la Castanyera Motera i les increïbles danses dels alumnes van fer d’aquesta celebració una experiència inoblidable. Estem emocionats per veure quines sorpreses i tradicions ens esperen en les properes festes a la nostra escola.

En aquest enllaç podreu veure totes les fotografies, no us les perdeu!