Jornades culturals a BM: “Tots som iguals, tots som diferents”

Al llarg d’aquest curs, l’alumnat ha aprofundit en el valor de la inclusió dins l’àrea de Valors Socials i Cívics mitjançant el projecte “Centres en dansa per la inclusió”. Aquesta iniciativa ha estat una oportunitat enriquidora per entendre millor la importància de respectar, acceptar i conviure amb la diversitat que ens envolta.

Com a cloenda del projecte, hem celebrat dues jornades culturals molt especials, on cada curs (1r,2n i 3r) hem treballat la inclusió a través d’un àlbum il·lustrat . Aquesta activitat ha estat l’eix conductor de diverses propostes didàctiques i creatives:

  • Lectura compartida del conte, fomentant l’escolta activa i la comprensió lectora.

  • Cercle proactiu de reflexió i expressió emocional, que ha donat espai a l’alumnat per compartir sentiments i experiències.

  • Joc cooperatiu, per posar en pràctica el treball en equip i la col·laboració.

  • Activitat artística, on cada alumne ha pogut plasmar de manera personal el que ha après i sentit.

Avui , hem compartit totes aquestes experiències amb els altres grups del bloc.

Gràcies per acompanyar-nos en aquest camí d’aprenentatge i valors.

Bon estiu!

FOTOS 1R

FOTOS 2n

FOTOS 3r

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>