Èxit del Certamen de Lectura en Veu Alta a l’Auditori de Bellavista

Avui, l’Auditori de Bellavista ha estat testimoni d’una emocionant competició de lectura en veu alta, en la qual els i les nostres alumnes han demostrat el seu talent i passió per la lectura. Entre els participants, destaquen dos brillants representants: Lola Domínguez de 4t de Primària i Tomeu Muntan de 5è de Primària.

Han captivat l’audiència amb les seves lectures, destacant-se per la seva claredat, expressió i entusiasme. Aquesta destacada actuació els ha valgut el pas a la següent fase del certamen, un èxit que ens enorgulleix a totes i tots .

Volem felicitar a la Lola i el Tomeu per la seva actuació i encoratjar-los a continuar cultivant aquesta meravellosa habilitat de la lectura en veu alta. Seguirem recolzant i aplaudint els i les nostres alumnes en el seu viatge de descobriment a través de la lectura. Felicitats, Lola i Tomeu, i molta sort en la propera fase del certamen.

Continuem llegint amb passió i compromís!

Aquí podeu veure les fotografies