Confinament

Benvolgudes famílies,

Degut al confinament del grup classe de 6è C, activem el Pla de treball. El dilluns 22 rebreu una trucada de la tutora per explicar-vos l’organització de les tasques curriculars mentre duri el confinament. Posteriorment, es farà una segona trucada el dijous 25 per fer un seguiment personalitzat.

Diariament arribaran les tasques que l’alumnat haurà de realitzar pel Classroom. Hi han d’accedir a través del seu correu electrònic personal (@gdl.cat). En el moment que rebin la tasca, se’ls indicarà la data d’entrega.  La mestra revisarà les tasques i en farà retorn a l’alumnat.

La planificació setmanal serà la següent:

Dilluns 22 Tasques de Projecte- Llengües
Dimarts 23 Tasques de Matemàtiques
Dimecres 24 Tasques d’habilitats bàsiques
Dijous 25 Tasques d’Anglès
Divendres 26  Tasques d’Educació física

*Segons el tipus d’activitat, es podrà enviar més d’una tasca.

Seguim en contacte. Ànims, tot anirà bé!

Atentament,

Carme