APJ 6èA: SEQUERA

Hola famílies de sisè,

En aquest Ara Parlo Jo, els i les alumnes de 6èA ens representen un informatiu GDL on el tema central és la Sequera. En aquest informatiu podeu escoltar la veu dels experts sobre els següents punts d’informació: Què és la sequera?, Estat de les reserves d’aigua a Catalunya, Com pot ser què gastem tanta aigua “La nostra petjada hídrica”, Exemples de consum d’aigua que fem les persones, Consells per estalviar aigua a Les Franqueses i reflexionar sobre el seu ús.

Per preparar-la vam estar investigant sobre la sequera i la petjada hídrica realitzant uns cartells on quedés resumida la informació. A més a més, alguns/es alumnes de la classe han fet uns jocs amb scratch sobre el tema. Aquí teniu els enllaços.

SAVE THE WATER –> A. R. B

Water saver –> H. M. F

Salvem-nos de la sequera –> Y. L. L

Podem aturar la sequera –> M. V. O

Aquest és l’últim APJ del trimestre, per veure-ho clica aquí.

Esperem que us agradi,