Visita als Instituts!

Hola famílies!

Heu llegit bé!! Ja hem anat a fer la visita als instituts de les Franqueses. Això vol dir que ja estem a un pas d’acabar la nostra etapa per l’escola. Tot i que ens fa molt il·lusió començar una nova aventura, sabem que trobarem a faltar l’escola. Bé, anem al tema!

Aquesta setmana hem anat a visitar el INS Lauro i el INS Til·lers. Dijous vam començar pel Lauro. Només arribar ens va rebre el director i ens va explicar una mica el funcionament del centre. Després va respondre totes les preguntes que li vam fer. Un cop acabada l’explicació vam conèixer l’institut a partir d’una gimcana que ens havien preparat. Vam passar pel laboratori, el gimnàs, alguna aula.. Finalment, vam acabar muntant les peces d’un trencaclosques que era la imatge de la nostra escola. El divendres vam anar a Til·lers. Allà ens va rebre la directora i ens va posar un video per veure quines activitats es feien a l’institut. Després ens van convidar a pa de pessic i xocolata. Finalment, amb l’alumnat e primer d’ESO vam conèixer l’institut i ens van preparar un jocs al pati.

Des d’aquí volem donar les gràcies als dos instituts per la gran rebuda i acompanyament que vam rebre.

Aquí us deixem una IMATGES de la nostra vidita.