Sortida al Palau de la Música

El passat dilluns, els i les alumnes de sisè vam anar a Barcelona. Vam fer un tomb per la plaça de la Seu on està la Catedral i vam passar per la Plaça Sant Jaume per veure l’Ajuntament de Barcelona i el Palau de la Generalitat, abans d’arribar al barri de Sant Pere on es troba el Palau de la Música. El Palau de la Música Catalana és una joia arquitectònica del modernisme català, l’única sala de concerts declarada Patrimoni Mundial per la UNESCO.
Allà vam fer una visita guiada on vam poder observar els meravellosos vitralls, escultures, mosaics… i com no, el seu magnífic orgue, el qual vam poder escoltar.

Després de la visita vam anar cap al Fòrum on vam trobar un parc per dinar i jugar una mica.

Aquí teniu les FOTOS d’aquest dia tan especial.