APJ 6è B i C

Us presentem un nou APJ:

Divendres 20 de gener l’alumnat de 6è A ens presentava el primer l’APJ de l’any i del 2n trimestre.

Després ens van explicar les diferents maquetes amb les quals vam tancar el projecte dels Animals Invertebrats.

El passat divendres dia 27 va ser el torn dels alumnes de 6è B i C. En aquest ocasió, presentaven l’APJ l’alumnat de 6è C.

Els nois i noies de 6è B ens van explicar què són els musicals i van aprofitar per fer-nos saber que ells en preparen un, des de l´àrea de música. Tots ens vam quedar amb ganes de saber-ne  més coses, però ens haurem d’esperar fins al març per veure aquesta representació.

Per altra banda, els companys i companyes de 6è C ens van explicar els espais d’aprenentatge. És novetat d´aquest segon trimestre. Per tant, ens han explicat els diferents espais que hi ha i el que faran a cada espai.