APJ 28 d’octubre i 4 de novembre

Aquestes setmanes els i les alumnes de sisè han realitzat l’Ara parlo jo.

En aquesta ocasió han triat temes molt diversos. Per una banda, l’alumnat de 6è A, ens ha explicat moltes curiositats sobre la nostra escola. Per altre banda, aquesta setmana els nois i noies de 6è B han fet un debat sobre Castanya vs Halloween. Finalment, 6è C han explicat en primícia que els nois i noies de sisè estan entrant en l’ADOLESCÊNCIA. Com ho sentiu!! Així han tingut l’oportunitat d’explicar el projecte que han estat treballant fins ara.

Aquí teniu les diferents actuacions i els presentadors i presentadores de les dues sessions. ESPEREM QUE US AGRADIN!