Espais d’aprenentatge

Explorant nous horitzons d’aprenentatge a Primària: Una setmana plena de descobriments

Aquesta última setmana ha estat una jornada emocionant i enriquidora a l’escola. Hem dedicat el temps a explorar diferents àrees d’aprenentatge, oferint als nostres estudiants una oportunitat única per expandir els seus horitzons i desenvolupar noves habilitats. Els espais d’aprenentatges han estat els següents:

• Tallers afectivosexuals.
  • Programació i robòtica.
  • Jocs de taula pedagògics.

A mesura que posem fi a aquesta setmana plena d’aprenentatge, no podem deixar de reflectir sobre la riquesa i la diversitat d’experiències que els nostres alumnes han tingut l’oportunitat de viure. Cada àrea explorada ha ofert valuosos aprenentatges i ha ajudat a enriquir el creixement personal dels nostres estudiants.

En els següents enllaços podeu veure algunes imatges on es plasma el treball que s’ha dut a terme: