Erasmus: Les Açores, quina gran aventura!

Com bé sabeu, el diumenge passat, diversos alumnes de les escoles que formen part del Consorci Erasmus ALASVO, van viatjar a les Açores. I des d’aleshores, no han parat de fer activitats i d’aprendre un munt de coses!

El dimarts van anar a fer una ruta pel Monte Brazil, on van estar observant la fauna autòctona de la zona. En acabar, van visitar Montanheiros, on van poder entrar a la gruta d’un volcà i veure’l des de dins.

El dimecres al matí, els companys i companyes portugueses els hi van preparar una petita sessió de surf i, a la tarda, tots junts van anar a visitar el Paul de Praia de Vitória, on els van parlar de les diferents aus que viuen allà i on van poder observar alguna d’elles.

Dijous, en canvi, va ser un dia més tranquil, però molt profitós. Els i les alumnes catalanes van poder assistir a diverses classes dels seus companys portuguesos i, a la tarda, van començar a preparar el recull d’evidències de tot allò après i les activitats fetes durant la setmana.

Està sent una setmana màgica i involbidable!